.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

فرقی نمی کند خریدارباشید یا فروشنده. ماموریت همه روزه بامیلو ساختن آینده ای بهتر برای ایرانیان است. برای بهتر شدن، همواره خود را محک می زند و از اشتباهات خود درس می گیرد. دانش و ایده های بکر، برای بامیلو ارزش بیشتری نسبت به تفکرات قدیمی و روش های سنتی دارند. سایت لپ تاپ استوک لازم به ذکر است که ایمالز هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع مقایسه و معرفی فروشگاه های اینترنتی می باشد و همچنین ارسال کالا و دریافت وجه مستقیم مابین فروشنده و خریدار انجام می شود. سایت بازار ماموریت کلیدی خود را معرفی تامین کنندگان و فروشندگان در حوزه های مختلف و ارائه راه حل برای دسترسی سریع و مطمئن به انواع خدمات و کالاهای مورد نیاز بازدید کنندگان می داند. تعدد تامین کنندگان در گروه های مختلف و از نقاط مختلف کشور، حق انتخاب گسترده ای به شما خریدار محترم می دهد. شما می توانید با صرف کمترین زمان و بدون هزینه به مقایسه شرایط تامین کنندگان مختلف پرداخته و بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • بهرهمندی از پردازندههای توانمند
  • Razer رتبه ششم سال ۲۰۱۹: بهبود کیفیت برای مشتریان
  • لپ تاپ گیمینگ Asus ROG Zephyrus GX501VS
  • طراحی مناسب بدنه
  • سایز مناسب لپ تاپ
  • Lenovo ThinkPad T15

شما میتوانید برخی از بزرگترین مدلهای لپ تاپ لنوو را در این سری پیدا کنید. این سری شامل لپ تاپهای سطح بالای ThinkPad X و ThinkPad X1 است و خانواده اصلی لپ تاپهای لنوو را در خود جای داده است. این لپ تاپها میتوانند به عنوان لپ تاپهای کاری و دانشگاهی نیز مورد استفاده قرار گیرند. سبکترین لپ تاپهای تینکپد نیز قابلیت رقابت بالایی در بازار دارند و میتوانید به فکر خرید لپ تاپ لنوو با قیمت مناسب باشید. لپ تاپهای سری IdeaPad عمدتا به مصرف کنندگان اختصاص پیدا کرده است. اگرچه، کاربران تجاری هم ممکن است که از مشخصات فنی این لپ تاپها خوششان بیاید. برخی از بهترین برنامهها در این لپ تاپها جای گرفته است و میتوانیم به برنامههای فروشگاهی هم در آن اشاره کنیم. مدلهای دیگری از لپ تاپ لنوو هم وجود دارند که به صورت رسمی توسط مایکروسافت پشتیبانی شده و نسخههای Microsoft Signature نامگذاری شدهاند.

بهترین مارک لپ تاپ دست دوم کدام است؟ نرم افزار های مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ نرم افزار مورد استفاده ی تمام لپ لپ ها به جز لپ تاپ های برند اپل(مک پرو و مک بوک ایر)، سیستم عامل ویندوز می باشد. سیستم عامل لپ تاپ های اپل، مک بوده که برای افراد خاص طراحی شده است که می توانند با سیستم عامل هایی مثل مک یا لینوکس کار کنند. در بقیه ی موارد به جز اپل سیستم کاربران با ویندوز کار می کنند. لب تاپ استوک hp سخت افزارهای مورد استفاده در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم چیست؟ می توان گفت که تمام لپ تاپ هایی که در حال حاضر در بازار موجودند از یک کانفیگ سخت افزاری استاندارد و مشخصی پیروی می کنند. دلیل آن هم بسیار ساده است، زیرا مجبورند که نرم افزارهای سنگین و تخصصی را هندل کنند. تغییراتی که در بهترین مارک لپ تاپ دست دوم از سال ۲۰۱۲ به بعد طراحی شد پایه ی تمام تغییرات در لپ تاپ های امروزی شده است.

این یک درایو TLC است و ظاهراً از طریق اتصال PCIe x4 متصل می شود که توسط CristalDiskInfo گزارش شده است. می توان SSD را به شکاف دیگر M.2 منتقل کرد و از آنجا بوت کرد ، که به خنک کننده SSD کمک می کند. هرچند که من شاهد افزایش قابل توجهی در خوانش های خود نیستم ، اما می توانم تأیید کنم که این دو اسلات با اتصالات مستقل PCIe x4 کار می کنند و نه مشترکی که من در ابتدا تصور می کردم. سرانجام ، من ذکر می کنم که رم تک کاناله به دلیل بیچیده بودن ویندوز در نتایج بازی تاثیر می گذارد ، بنابراین مطمئن شوید که همیشه با این بازی رم دو کاناله (دو DIMM ، در هر شیار). لپ تاپ (و هر مورد دیگر ، برای این موضوع). تا آنجا که GPU پیش می رود ، چیز زیادی تغییر نکرده است ، همان نسخه اورکلاک شده 90W تراشه RTX 2060 6 GB است که قبلاً در TUF Gaming FA505DV بررسی شده است.

این واقعیتی است که بعضی از مارک ها مانند ایسر یا توشیبا هنوز در بین مردم جا نیافتاده اند و نیاز به تبلیغات بیشتری برای فروش دارند. در ادامه ی مقاله به معرفی و بررسی برندهای معروف لپ تاپ در بازار برای خرید بهترین مارک لپ تاپ دست دوم می پردازیم. همانطور که اکثر خریداران لپ تاپ ها می دانند برند اپل جزو گران ترین لپ تاپ های موجود در بازار می باشد. دو نوع مک پرو و مک بوک ایر از ساخته های این برند می باشند که مک بوک پرو حرفه ای تر و قوی تر ساخته شده است. کار با سیستم عامل مک شاید برای خیلی ها که عادت به کار با ویندوز دارند سخت و آزاردهنده باشد. همچنین نرم افزار های مخصوص ویندوزها بسیار بیشتر هستند وآموزش های بیشتری هم در این زمینه موجود هست. معمولاً افراد برای کلاس کاری و منحصر به فرد بودن این برند، سراغ آن می روند. البته این نکته را هم باید در نظر گرفت که سرعت و کیفیت مک بوک ها بسیار عالی و غیرقابل انکار می باشد.

ThinkPad لنوو یکی از قدرتمندترین سری از لپ تاپ های بازار است که برای اولین بار توسط IBM به بازار عرضه شد. ThinkPad در سال 1990 توسط طراح صنعتی Richard Sapper مدل سازی شد سپس تا دو سال بعد از آن توسط گروه ژاپنی به رهبری Arimasa Naitoh که پدر ThinkPad نامیده می شود توسعه یافت. سرانجام IBM در سال 1992 در یک کنفرانس خبری از اولین مدل ThinkPad با نام IBM 2521 ThinkPad به طور رسمی رونمایی کرد. چندی بعد در سال 2005 شرکت لنوو که یک شرکت فناوری چینی بود کسب و کار شخصی IBM و نام تجاری ThinkPad را خریداری کرد. خرید لپ تاپ استوک گیمینگ هم اکنون لنوو سه سری اصلی از لپ تاپ ها، با نام های ThinkPad، IdeaPad و Essential را تولید می کند. لپ تاپ های سری ThinkPad لپتاپ های حرفهای لنوو هستند که به زیر شاخه های کوچکتری تقسیم می شوند. این زیر شاخه ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و برای کسب و کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • پردازنده: Intel Core i5 4200U 1.7GHz
  • لپتاپ دست دوم لمسی
  • قیمت: 5.000.000 تومان
  • Core i5-1035G4: 1.1-3.7GHz, 48 Graphics Execution Units, Fanless
  • طبقهبندی:باریک و سبک، کاربری عمومی
  • گامای اندازه گیری شده: 2.14 ؛

ریستارتهای پیاپی، صفحه آبی مرگ، سیاه شدن ناگهانی تصویر یا فریز شدن نمایشگر و … میتواند نشان از خرابی رم باشد. اگر از برنامه خود ویندوز استفاده کنید، در بخش Status، مشکلات مشاهده شده لیست میشوند. اگر هم مشکل خاصی وجود نداشته باشد متنی با مضمون «مشکلی یافت نشد» به نمایش در خواهد آمد. در آخر هم باید توجه داشته باشید که لپ تاپ از نظر دفع حرارت تولید شده مشکل نداشته باشد. لپ تاپی که بیاندازه داغ میشود و توان خنک کنندگی لازم را هم ندارد به زودی دچار مشکل میشود. حتی خرید فن قوی هم نمیتواند راه حل دائمی برای این مشکل باشد. بنابراین اگر حس کردید لپ تاپ بدون فشار خاصی زیاد داغ میکند و توان خنک کردن خود را نیز ندارد، بهتر است از خرید آن صرف نظر کنید. خرید لپ تاپ دست دوم انتخاب هوشمندانهای است که در کنار مزیتهای زیادی که دارد، میتواند با ریسکهای زیادی هم همراه باشد. اما با دقت به مواردی که اشاره شد، تا حد زیادی میتوانید خرید بسیار خوب و رضایتبخشی داشته باشید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که با انجام تستهای بالا هم ممکن است لپ تاپ در طول چند روز استفاده با مشکلاتی مواجه شود. بنابراین باید هنگام خرید به خوبی از برند و مدل مورد نظر و مشکلات مربوط به آن آگاهی یابید. به عبارتی موارد ذکر شده خرید بدون مشکل را تضمین نمیکند و صرفا نکاتی است که حتما باید قبل از خرید لپ تاپ دست دوم به آن توجه کرد تا از خطرات احتمالی آسوده باشید.

  • ■ مبتنی بر انگلیسی امریکایی
  • نقاط ضعف آن وزن زیاد و قیمت بالا است
  • نوع حافظه RAM: DDR4
  • Top firing speakers, located above keyboard
  • شناسه سخت افزار پنل: Panda LM156LF-2F01؛
  • اندازه صفحه نمایش17.3 اینچ
  • GeForce MX 250 2GB در مدل ۱۴ ″
  • نرم افزار های مهندسی

گاهی هم دیده میشود که لپ تاپ و قطعات کارکرده متعلق به بازار خود ایران را به عنوان استوک اروپایی و صنعتی میفروشند. در نظر داشته باشید روشن شدن و کارکردن یک لپ تاپ یا قطعه استوک به معنای سالم بودن آن نیست و بسیاری مواقع در استفاده طولانی مدت متوجه وجود انواع مشکلات می شوید. قدیمی بودن قطعات استوک چهارمین عیب لپ تاپ و قطعات استوک، قدیمی بودن آنها است. بسیاری از لپ تاپها و قطعات استوک از نظر طراحی، سخت افزار و قابلیتها به سالها قبل تعلق دارند که مطمئناً شما نمیخواهید در سال 2020 از یک لپ تاپ یا SSD متعلق به سال 2016 استفاده کنید. با این کار از پیشرفتها، بهبودها و قابلیتهای روز محروم میشوید. سرعت پایینتر قطعات استوک هم قابل چشم پوشی نیست. قیمت لپ تاپ و قطعات استوک در ایران در یک کشور اروپایی و بسیاری از مناطق دیگر دنیا، یک گوشی، لپ تاپ یا حتی خودرو کارکرده و استوک، بسیار ارزانتر از نمونه نو است.

  • مناسب کار در شرایط نامتعارف
  • حافظهٔ رم: ۱۶ گیگابایت
  • وزن کلی لپ تاپ
  • سری پردازندهCore i3
  • The Microsoft Surface Dial is sold separately: B&H - $۷۷٫۵۷

دکمه ها و کلیدهای کیبورد را از نظر شکستگی بررسی کنید و تست کنید که آیا هنگام تایپ ، راحت کار می کنند یا خیر. همچنین حرکاتی که توسط پد لمسی لپ تاپ انجام میشوند را تست کنید. ۵. درگاه ها و درایو سی دی و دی وی دی را تست کنید. لپ تاپ دست دوم فروشی تمام درگاه های usb ، جک هدفون، درگاه اترنت، HDML، شکاف کارت SD ، درایو سی دی و دی وی دی و سایر ورودی های موجود را چک کنید. زیرا بسیاری از آنها به طور مستقیم به مادربرد متصل شدهاند که عوض کردن آنها هزینه زیادی دارد. ۶. اتصال بیسیم را بررسی کنید. هیچ کس دوست ندارد لپ تاپی را که نمی تواند به وای فای متصل شود ، بخرد. بنابراین قبل از خرید لپ تاپ کارکرده اطمینان حاصل کنید که بدون هیچ زحمتی می توانید به شبکه های وای فای موجود متصل شوید. همچنین لازم است عملکرد بلوتوث در لپ تاپ را نیز بررسی کنید و از کارکرد طبیعی آن مطمئن شوید.





:: موضوعات مرتبط: لپتاپ استوک , ,
:: برچسب‌ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سایت خرید لپ تاپ استوک , سایت لپ تاپ استوک ,
:: بازدید از این مطلب : 50774
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مهدی
ت : شنبه 5 شهريور 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی